Woocommerce jest bardzo rozbudowaną wtyczką napędzającą twój sklep internetowy, dlatego, aby troszkę ułatwić Ci zadanie budowy lub modyfikacji, zespół Xybryzt otworzył poradnik w formie odcinkowej. Dzisiaj dowiemy się jak skonfigurować darmową wysyłkę.

Poradnik jest dość szczegółowy, ale jeśli będziesz miał wątpliwości możesz do nas napisać lub po prostu zlecić nam budowę sklepu internetowego.

Jak zrobić darmową wysyłkę powyżej kwoty x?

Bardzo często zamawiając coś na sklepie internetowym, po przekroczeniu kwoty x otrzymujemy darmową wysyłkę. Jest to pewnego rodzaju wabik na klienta, ale dla mniej cynicznych, po prostu miły gest w stronę klienta. Sklep zarobił na zamówieniu tyle, że zaproponował utratę części zysków, aby zaoszczędzić pieniądze klienta. Oczywiście, sklep liczy na powrót klienta, a takie miłe gesty na pewno sprawią, że klient rozważy taki powrót.

Jak w WooCommerce ustawić darmową przesyłkę? 

  1. Wchodzimy w zakładkę „Woocommerce”, która mieści się z lewej strony w menu WordPressa,
  2. następnie wybieramy „Ustawienia”. Otworzy nam się menu Woocommerce’a,
  3. wchodzimy w „Wysyłka”.

W zakładce „Wysyłka” znajdują się 3 podzakładki:

  • Strefy wysyłki,
  • Opcje wysyłki,
  • Klasy wysyłkowe.

Wybieramy podzakładkę „Strefy wysyłki” i klikamy Polska (lub kraj, na który chcemy dystrubuować). Klikamy „Dodaj metodę wysyłki” i w oknie, które się pojawiło wybieramy „Darmowa wysyłka” i ponownie „Dodaj metodę wysyłki”. W tym momencie dajemy możliwość każdemu klientowi wybrać opcję darmowej dostawy. Zajmijmy się teraz progiem kwoty zamówienia. Nakierowujemy kursor na pole z opcją darmowej wysyłką i klikamy „Edytuj”.

Pojawi nam się okno, w którym klikamy listę rozwijalną podpisaną „Darmowa wysyłka wymaga…” i wybieramy „Minimalna wartość zamówienia” oraz wpisujemy wartość zamówienia, po przekroczeniu, którego chcemy zagwarantować klientowi darmową wysyłkę.

Gotowe!

Nie długo napiszemy o innych aspektach wysyłki, a także kuponach promocyjnych.

 

 

[Głosów: 1   Average: 5/5]
Call Now Button